Agencja studio PRowokacja zajmie się obsługą działań public relations dla nowego magazynu internetowego „Na Przystanku”. E-pismo traktuje o kwestiach dotyczących transportu publicznego i skierowane jest do miłośników komunikacji miejskiej i podmiejskiej.
Do zadań agencji należy przygotowanie kompleksowej strategii działań komunikacyjnych oraz jej egzekucja. Za projekt z ramienia agencji odpowiadają Agnieszka Burzyńska (managing director) oraz Jacek Prośniak (junior account executive). Wydawcą „Na Przystanku” jest Agencja AgatArt. Pismo jest miesięcznikiem, a jego zerowy numer już teraz jest dostępny – w formacie PDF – na stronie internetowej www.naprzystanku.pl. Agencja Public Relations studio PRowokacja (www.studioprowokacja.pl) specjalizuje się w działaniach public relations m.in. dla firm z branży nowe technologie oraz Beauty. Studio PRowokacja wsparła non-profit pierwszą edycję konferencji TEDxLodz oraz projekt „Profesjonalne przedsiębiorstwa społeczne”. Agencja działa od 2004 roku. Kontakt dla mediów: studio PRowokacja Agencja Public Relations biuro@studioprowokacja.pl tel. 42 209 17 45 http://www.studioprowokacja.pl/
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/studio-prowokacja-dla-magazynu-8222na-przystanku8221